cerita syok sendiri

11:16 PG

سْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِالرَّحِيم 
Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh

i'm not into mingle thing
dan sebab malas aku, aku tak ramai kawan
kawan aku boleh kira dengan jari
masa school bawak ke u  bapak aku selalu pesan
tak perlu ada kawan baik just layan semua orang baik
but seiring dengan masa aku nampak juga siapa yang ikhlas dengan aku maka jdlah mereka sahabat aku
yes aku agak selective psl kawan bukan sebab aku sombong or gud2
tp aku belajar dr pengalaman
kwn ada macam-macam rupa
dan yang paling kau perlu berhati-hati bila 
nampak mcm care pd kau tp sbnrnya dia hanya berminat pd story kau shj
SENSATION
mcm dlm akhbar mcm dlm mgazine yang ada cerita sensasi
dan kau pun tahu sensation hanya for the short period
lama-lama orang akan hilang minat org akan mula lupa
ramai orang sekarang berlumba-lumba untuk jd the 1st
untuk jd orang yang didengari,utk jd org yg diperhati
hanya sebilangan kecil yang betul-betul ikhlas
sensasi,sensation hanya hiburan untuk orang mcm ni
buat stock cerita sambil minum dekat kedai
ketahuilah bahawa aku tak sukakan perhatian
aku pentingkan privacy aku
*masih bengang dgn orang yang buka kotak pos yang aku dapat
plus most of the time aku hanya spend masa diri aku sendiri je
aku dan buku
definisi buku pd aku adalah = escape
buku bawa aku ke dunia lain
buku jg stock aku buat tidur
layan buku mcm layan mata
apa aku nak sampaikan ...
sensorang pon aku happy
maksud aku
disini,ditempat kerja aku ni
balik pd basic
layan semua orang baik











You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images