facebook

1:21 PTG

سْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِالرَّحِيم 
Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh


aku merasa agak annoyed dengan facebook lately
not facebook really but ..
sesetengah manusia di facebook
facebook boleh menukar rupa manusia you know
terkadang melahirkan yang tak nampak di luar
menukar rupa yang manis kepada hodoh
wangi kepada busuk
sama seperti aku gunakan twitter dulu mereka yang lainnya  melahirkan monolog dalaman dalam bentuk yang dapat dibaca oleh follower di facebook
berbanding twitter jumlah patah di facebook lbh banyak..
terpulang pada kau nak taip berapa panjang
tak kisah
tapi yang aku kisahnya bila update yang berjela-jela ini memenuhi homepage aku setiap kali
sighhh
facebook ini untuk apa sebenarnya ?






bila kau mula concern pd like
it seems kau ketagih perhatian -aku,aug 2014


You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images