4:35 PTG

سْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِالرَّحِيم 
 Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh

letih itu kadang-kadang sebati kadang-kadang hadir seperti suatu yang cukup asing hingga sebabkan akalku memilih jalan keluar yang paling singkat.. pindah..
aku tak kisah bekerja seorang, yang aku kisah bila kerja demi kerja kenapa di tala kepada aku sahaja..
kadang-kadang sehingga aku rasa nonsense ! 
paling aku tak berminat adalah buat partition untuk fail yang bukan fail berkait dengan bidang aku.aku benci kerja remeh seperti itu..hanya menganggu kerja major aku..aku tiada hati nak membuat lalu aku serahkan saja pd pembantu-pembantu cilikku yang mana kerja mereka x sekemas mana..namun apa aku kisah..aku takkan kejar apa yang aku tak terkejar..sekarang pon sudah banyak yang perlu aku kendali jadi jangan bebani aku lagi. 
kau tahu hidup ini tak mudah kalau kau tahu buat kerja,bila kau ringan tulang.. mrk fikir mrk boleh berkerja dengan kau tapi lama-lama kau hanya rasa mereka ambil kesempatan. ada masa aku juga naik benci dengan nama sendiri kerana kerap disebut untuk itu dan ini.      
aku jahat untuk mengatakan ini
aku jahat untuk meluahkan ini
untuk kali ini sj
kerana hatiku tak tertahan lg

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images