sang lelaki dan sang perempuan

9:19 PG

سْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِالرَّحِيم
 Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh


aku tutup blog aku sebelum ni
merajuk mungkin ?
kini aku bukan kembali
aku hanya terbiasa dengan apa yang aku biasa
aku suka menulis
menulis benda random
benda yang aku nampak,yang aku lihat
sebab most of the time jk orang tak kenal aku,aku hanya dilihat sebagai observer
melihat,memerhati orang itu hiburan untuk aku
mata aku nakal tp bukan gatal
mata aku bukan seperti mata sang lelaki
lihat perempuan cantik seperti perempuan telanjang
itu mata gatal
dan mata-mata gatal inilah yang sering buat sang perempuan insecure
insecure itu mmg lemahnya perempuan
tp perbuatan sang lelaki yang melirik-lirik pada perempuan lain yang luarnya 'win' dari si perempuan hanya buat insecure si perempuan lebih deep
haha
in the end apa pun alasan kau sang lelaki
sang perempuan yang hadap rasa ini
apa pilihan yang kau ada sang perempuan?
mahu layan rasa atau terus hidup ?
kalau kau mahu hidup kurangkan percent cintamu ..60 mungkin
kalau kau mahu hidup hiaskan dirimu
kalau kau mahu hidup luaskan pilihanmu
agar nanti bila kau terbang jatuh tak tinggi
agar nanti kau ever ready mcm bateri

-random





You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images