ah sorry ! my bad

1:14 PTG

سْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِالرَّحِيم 
Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh

week lps aku ditegur rakan
katanya takut melihatkan aku ahad hingga khamis tak sudah2 kisahkan yang seorang itu..
aku jarang sentap
tp statementnya kali itu meninggalkan kesan dlm diri aku
aku cuba tangani dgn helah bela diri yang tipikal..
gelak shj..
haha
itu penutupnya
aku pilih untuk berdiam walau tak diam mana
hanya beri respon plg minima saat dia perlukan balasan dr aku..
naahh.. padan muka
aku fikir kita ada 2 jenis kawan
satunya bila kau - dia + kan kau
dan satunya lagi bila kau - dye pon turut - sama dgn kau
ceritanya ttg kwn aku td dia cuba + tp dengan ckp2 umum "kita tak tahu apa dia fikir" sdgkan beberapa incident bersusun2 menyebabkan aku tak tahu nak positif mcm mana lg..
aku anggap itu satu serangan yang kau sendiri tak sedar saat kau kisahkan ttg kisah kau yg lbh kurang aku itu kau pun tak tahu apa yang dia fikir...
argh manusia pilih bila dia mahu + dan bila mahu -
jd skrg aku pilih untuk - kepada seorang kwn ini..
maaf
my bad...









You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images